Homecoming, Halloween & the Election

Hii!

De tijd gaat zo snel hier! Het is alweer november!
Ik besefte me dat ik hier nu al 2,5 maand zit. 1/4 van mijn high school jaar is al voorbij.. De afgelopen maand heb ik heel veel leuke dingen gedaan.
Het laatste waar ik over gepraat had in mijn laatste blog was de Ayusa zoo-trip en de extreme regen die we hadden in september.

Het eerste weekend van oktober zijn we weer naar Hallowscream geweest in Bushgardens. Wat houd ik toch van Bushgardens! We gingen in de nieuwe spookhuizen, gelukkig had ik Dawn waar ik achter kon schuilen haha.


De eerste week van oktober was het Spiritweek! Dit is een week waarin je je elke dag anders verkleed om de school spirit een beetje te verhogen. Maandag was Jersey Day, iedereen liep in football, basketbal, honkbal en zelfs voetbal jersey's! Ik had een gele jersey aan van Buffalo Wild Wings haha.

Dinsdag was Twin Day. Raychel en ik hadden allebei een fel roze shirt aan met een zwarte broek.
Woensdag was Retro Day, ik had gewoon een shirtje aan met een retro printje. Niet veel mensen deden iets voor Retro day.
Donderdag was Pink Day. dit is omdat oktober de maand is voor borstkanker.Roze is de kleur voor borstkanker en daarom hadden wij ook een dag om extra aandacht te geven aan borstkanker. Iedereen ging voluit, zelfs met roze gezichten en roze haar!

Vrijdag wasiedereen in de kleuren van de school (oranje en zwart). Deze dag was de peprallyen de homecoming game! Ik moest dansen in de pep rally en wat was ik zenuwachtig!!
Het was zo gaaf, de hele gymzaal was gevuld met alle schreeuwendemaar enthousiaste leerlingen.De cheerleaders hadden opgetreden,het koor, de band, de vlaggenmeiden en toen mochten wij!Het ging zo goed enik kreeg achteraf zoveel goede reacties, zelfs van mensen dieik niet ken!

Na de pep rally ging ik met Alexis mee naar huis, daarna zijn we naar Olive Garden (Italiaans restaurant) gegaan, dit isvanaf numijnfavoriete restaurant haha.Onderweg naar huis kwamen we langs een Chuck E' Cheese (grote speelhal)en aangezien ik daar nog nooit geweest was gingen we even spelen. Hierna gingen we weer terug naar school voor de Homecoming footballgame, daarnaast was dit ook mijn eerste footballgame! Het was echt supergezellig ondanksdat ons footballteamdik verloren had...


Op zaterdag ging ik samen met Chotipa (exchange student uit Thailand) naar het dansoptreden van Raychel in Virginia Beach. Het regende al heel de avond en toen we naar huis wilde gaan was de hurricane begonnen. Virginia Beach is ongeveer een uur van onshuis vandaan, dus naar huis gaan door de hurricane duurde heel erg lang. Ik heb nog nooit zoveel water gezien. Het water kwam serieus tot aan het midden van de deuren, overal zag je auto's onder water en mensen lopend door het water omdat hun auto ermee gestopt was. Eindelijk veilig thuis aangekomen was de kelder helemaal ondergelopen, dus wij tot 2 uur wakker gebleven om het onder controle te houden.. Nou ik heb mijn allereerste hurricane meegemaakt hoor haha.

Ik ben ook begonnen op een nieuwe dansschool, hier ga ik ballet en spitzen doen maar ook tap en jazz leren!

In het tweede weekend gingen we naar de mountains aan de andere kant van Virginia. Daar was het apple festival. Het was echt prachtig en we hadden gelukkig heel erg goed weer. Op zondag toen we naar huis gingen moesten we appels kopen voor heel het baseballteam haha. Ook zijn we naar de beste vriend van Michael gegaan en we kregen hier deermeat (vlees van een hert). Michael en Pat (zijn beste vriend) gaan altijd jagen in de winter en ik mag waarschijnlijk ook een keer mee!


In dans op school moeten we elke weeksolo's doen voor een verschillende danssoort. Ik weet niet wat er mis is met mij maar elke keer als we de dans oefenen gaat het goed en als ik het dan alleen doe ga ik veel te snel. Mrs Landraw zei dat ze nog nooit iemand zo snel heeft zien dansen haha..

In het weekend van Halloween heb ik mijn eerste pumpkin gecarved! Het was best wel lastigwant ik moest zorgen dat het figuur niet brak. Ook zijn we naar een ghostwalk geweest. Dit was in Downtown Portsmouth en het waren echte verhalen! Op maandag (de dag van Halloween) ging ik na school mee met Malaysha. 's Avonds kwamen Arianna, Vonteyah en Autumn en hebben we scary movies gekeken, nouja ik keek meer naar mijn kussen dan naar de film haha.

de pompoen met "party" en een vleermuis is van mij

Bijna vergeten! De election was er natuurlijk ook. In mijn omgeving zijn er veel verschillende meningen over wie er president moet worden. Er is niet echt een goede kandidaat want ze hebben allebei slechte dingen gedaan. Toch vind ik het best wel heftig hoe mensen iemand anders kunnen haten omdat ze een andere mening hebben. Op 8 november werd bekend dat Trump de nieuwe president is, veel mensen zijn boos, maar er zijn er ook heel wat die opgelucht zijn, wat ik al zei de meningen zijn verdeeld. Maar wat sommige mensen niet bedenken is dat Trump of Hillary altijd mensen achter zich heeft staan die beslissingen maken en de president helpt.

Zoals je ziet doe ik aardig veel dingen in een maand haha. Aankomende maanden is het Holiday season; Thanksgiving & Christmas!!

Als je het leuk vind om mijn blog volgende keer weer te lezen, vergeet je dan niet aan te melden bij de mailinglijst!

Adieuu xx

Reacties

Reacties

Yvonne

Wow wat een tijd. Die vliegt en gaat van heftig naar eng en naar veel lol met vrienden. Maar ook nog hard leren voor je examens. Nu weer verder met genieten.

opa en oma

wat hebben wij weer genoten van je verhalen jij maakt dingen mee die je hier nooit mee zal maken.Geniet met volle teugen van je Amerika dream.

Ernst

Lean wat leuk allemaal. Je maakt echt veel en leuke dingen mee, nou ja de Hurricane........dat dan weer iets minder.
Leuk om te lezen. Blijf maar lekker schrijven, geniet van alles en iedereen en doe Dawn, Michael, Raychel, Daniël de groeten.

wilmageldtelder@xs4all.nl

Hoi Lean, wat een leuke verhalen, wat maak je veel mee. We zijn op de verjaardag van je moeder. Leuk om je verhalen verder te volgen. Geniet ervan!! Groetjes, Peter en Wilma

Dianaschotting@hotmail.com

Jeetje Lean, wat maak jij al een hoop mee in zo'n korte tijd! Zo te lezen heb je het heel erg naar je zin. Geniet ervan.
Groetjes, diana

Gijs en Kitty

Wat een leuke verhalen. Heb je ook nog naar de Worldseries gekeken? Eet niet te veel hamburgers en drink niet te veel Coca Cola want dan wordt je pas echt een All American girl.

hschuil@kpnplanet.nl

Leuk om je te volgen!

hschuil@kpnplanet.nl

Leuk om je te volgen.

Henk schuil

Gaat goed met je zo te zien en te lezen. Geniet er maar van. Denk dat ze je thuis wel missen groeten en tot horens.

Dini

Wat een leuke dingen maak je mee Lean. En ook heel leuk om je verhalen te lezen. Zijn we toch een beetje op de hoogte van jou avonturen, geniet ervan.

Ton de Waal

Het is zeer leuk om jouw te volgen . En een geweldig verhaal is het weer. Ga zo door !!!!
Groetjes en tot de volgende

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active