Less than 2 weeks left!

Heyheyy,

Over 11 dagen is het zover, dan mag ik ook eindelijk mijn avontuur beginnen in Amerika.
Woensdag 17 augustus moet ik om 6:15 op schiphol zijn, om daarna om 9:15 te vliegen naar New York!
Ik zit hier maar af te tellen totdat ik eindelijk mag gaan. Het liefst pak ik nu al mijn koffer en ga ik alvast haha.

De afgelopen weken waren niet heel bijzonder. Vooral heel veel werken bij de jumbo

Undecided
maarja dan verdien ik weer wat extra voor Amerika. Ook moest ik al van veel mensen afscheid nemen omdat ze op vakantie zijn als ik weg ga. Toch raar dat ik weet dat ik nog een hele maand in Nederland ben en dan alsnogafscheid moet nemen.

De aankomende 1,5 weekwordt het ook veel afscheid nemen, de laatste keer uitgaan met mijn vrienden

Frown
en m'n koffers inpakken. Ik mag 1 grote koffer van 23kg, 1 handbagagekoffer van 10 kgen 1 tas/rugzak. Ik heb echt geen idee hoe ik alles ga meenemen en niet boven die 23 kg kom...

Als ik straks daadwerkelijk in Amerika zit, komen er meer blogs!
Vergeet jeook niet op te geven bij de mailingslijst!
En een kijkje te nemen bij de blogs van andere studenten!

Adieuu xx

Insta: lmh.st
Facebook: Lean Schotting

Reacties

Reacties

Papapapapapapapapapapa

Nou ga maar verder met aftellen, het gaat opschieten, leuk om steeds te lezen, hou maar goed bij.

opa en oma

het komt steeds dichterbij en het wordt steeds spannender,wij blijven je volgen.

John Rijnhoud

Het zijn de laatste Nederlandse loodjes, voordat je het weet, is het zover. Het wordt vast en zeker een leuk jaar en je zult waarschijnlijk al snel een zwaar Amerikaans accent hebben :). Misschien verstaan we je niet eens meer als je weer terug bent...

Peter en Wilma

Hey Lean,
Wij wensen je een supermooie ervaring toe in Amerika, geniet ervan!

groetjes, Wilma en Peter

Patty Kemper

Nou meid geniet er meer heerlijk van ;--))
Ik zal je missen in de balletlessen.
Leuk af en toe wat van je te lezen ;--))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active