Finals!!

Heyheyy,

Over een week is het zover! Mijn eerste examen! Donderdag 12 mei om 9 uur heb ik mijn allereerste examen, het is het vak maatschappijwetenschappen (voor degene die niet weten wat het vak inhoudt, het gaat over drie onderwerpen; politiek, criminaliteit en massamedia. Het is vooral veel leerwerk maar ook veel eigen inzicht). Tot nu toe ben ik nog niet zenuwachtig, maar dat zal vast nog wel komen

Undecided

Vrijdag de 13eheb ik Nederlands, dinsdag de 17e frans en geschiedenis, donderdag de 19eengels, vrijdag de 20e duits en maandag de 23ewiskunde. Dan zit het er alweer op, gelukkig! Na weken hard knokken ga ik vrijdag de 27 meiop vakantie met vrienden naar het zonnige Spanje.
Cool

Ik heb een tijdje niet geschreven want zoveel viel er niet te vertellen. De afgelopen tijd bestond vooral uit heel veel inentingen; Hepatites B, Bloedprikken, extra kinkhoest prik. Amerika eist een beetje veel haha, maar ik heb het allemaal overleefd! Ook heb ik heel veel contact met mijn gastgezin, ik weet zeker dat ik daar in goede handen terecht kom.

Laughing

Afgelopen weekendheb ik weer met Emily A (mil), Nikki en Emily T gemeet! We hebbenMil haar verjaardag gevierd en daar ookgeslapen. Het was of course weer super gezellig! Toch raar dat je doorzoiets als een exchange yearsuper goede vriendinnen kan maken

Smile

Voorderest heb ikde informatie over mijn ticketgehad, ik vertrek 17 augustus om 9:15 met het vliegtuig naar New York! Dan heb ik een driedaagse orientatie en zal op zaterdag 20 augustus vertrekken naar mijn gastgezin in Portsmouth, Virginia (twee dagen voor mijn verjaardag

Wink
). Ik mag een koffer meenemen met 23 kilo, help, hoe ga ik mijn koffer inpakken?, hoe ga ik kiezen wat ik wel en niet meeneem? Het liefst zou ik gewoon heel mijn kledingkast meenemen haha.
Nog een dingetje om over na te denken, hoe ga ik het doen met mijn telefoon? Misschien een Amerikaans nummer nemen met een abonnementen dan zorgen dat mijn telefoon (iPhone 5s)simlock-vrij is? Of een nieuwe telefoon kopen waarmee ik dan bel en sms? Iemand hier nog tips voor?

Oja en op vier juni hebben we een informatiedag van TravelActive met alle Amerika-studenten!

Er zijn dus heel veel leuke dingen om naar uit te kijken! Als ik dan straks daadwerkelijk in Amerika zit ga ik natuurlijk wel meer schrijven, maar ook foto's maken. Deze kan je vinden op mijn Instagram en Facebook.
Instagram: lmh.st (zal dezetegen die tijdwel openbaar maken)
Facebook: Lean Schotting

Neem vooral ook een kijkje op de blogs van de andere studenten!

adieuu!

Reacties

Reacties

Yvonne

Ja ja het komt allemaal dichterbij. Morgen 1ste examen. Hoop dat je de rust die je nu hebt, zo kunt volhouden. Heel veel succes!!:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active