Great News

heyhey !

Er is zoveel gebeurd de afgelopen weken! Het eerste was de meeting met de 16 andere exchange students. De meeting was in Utrecht en we begonnen de dag goed in de Mac. Daarna zijn we gaan shoppen, nogmeer eten bij Bakker Bart en La Place. Rond 5 uur ging iedereen zo'n beetje naar huis. Mil (Emily A), Emily, Nikki, Lieve en ik bleven over en besloten om ergens iets te gaan eten (want dat hadden we nog niet genoeg gedaan). Tijdens onze zoektocht naar een leuk restaurantje hebben we ongeveer heel Utrecht gezien en toch eindigde we bij de Italiaan naast de Mac waar we 's ochtends begonnen...

Twee weken daarna, opoudjaarsdagappte Mil mij dat ik van de Ayusa site af was. Ze zei dat ik dan waarschijnlijk een gastgezin had. Ik kon dit niet geloven want ik stond er nog maar 3 weken op en er was nog niemand met een gastgezin. Ik had besloten om maar even af te wachten tot na het weekend.
Uiteindelijkop maandag, keek ik op mijn telefoon na de Nederlands les en zag dat ik 3 keer gebeld wasdoor een nummer wat ik niet kende.Ik had er op dat moment niet bij stil gestaan dat datTravel Active hadkunnen zijn. Toen ik ging bowlen met school later op die middag, werd ik nog een keer gebeld, ik nam op en hoorde het goede nieuws. Ikkon het echt niet geloven! De eerste info die werd verteld over het gastgezin klonk al geweldig!Na hettelefoongesprek kreeg ik een mailtje met meer informatie en foto's. Toen ik terug kwam van mijn werk heb ik alles pasrustig kunnen lezen.
Ik kom in Portsmouth, dat ligt in de staatVirginia, helemaal rechts. Ik kom op de Churchland High School. Ik heb een gastzusje Raychel van 15, een gastbroerDaniel van 18, mijn gastmoeder heet Dawn en mijn gastvader Michael. Mijn gastzusje doet veel aan dansen, wel 6 dagen in de week! Mijn gastbroer speelt net zoals ik piano! Daarnaast hebben ze ook hele lieve honden :) Toen ik eenmaal contact had hoorde ik dat ik de kans had om mee te doen met het performing arts program, dan zou ik ook samen met Raychel naar school kunnen. Hier moestik wel een dansfilmpje voor maken om op te sturennaar mijn High School. Ik heb dit filmpje gestuurd dus ikhoop dat ik binnenkort bericht terug krijg!
Ik heb er nu al zoveel zin in. Mijn gastgezin klinkt zo lief en ik heb allemaal dezelfde hobbies!
Nu komt Amerika toch wel steeds dichter bij! Over 7 maanden zit ik al in Amerika!

Liefs,

Lean

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active