The happiest season of the year!

Hii!

Afgelopen weken hebben we de leukste weken van het jaar gehad: de winter holidays! De dingen waar ik over had gepraat in mijn laatste blog was halloween, footballgames en de verkiezingen.

November:

Op 15 november was het “hug an exchange student day”. We hadden een bordje gemaakt met “hug me”, ik heb nog nooit zoveel knuffels gehad op 1 dag haha.

Ik deed mee aan de powderpuff game. Powderpuff is meiden football, maar in plaats van elkaar te tackelen, moeten we elkaar lintje pakken. We hadden 1,5 week training en toen hadden we de game tegen de juniors. Natuurlijk hadden wij (de seniors) gewonnen. Dit was een hartstikke leuke en natuurlijke erg amerikaanse experience. We wilden allemaal meer games spelen maar helaas hadden we er maar 1.

Later in november hadden we een bruiloft, de bruid zag er zo mooi uit!

Op donderdag 25 november was het thanksgiving! We hadden een groot diner in gommy’s huis (michaels moeder). Natuurlijk aten we ook kalkoen.
Hierna bleef ik bij gommy slapen om de volgende ochtend met angie (michaels zus) en een vriendin van haar & haar dochter te gaan shoppen op Black Friday! We waren van plan om om 4 uur op te staan, maar we waren allemaal erg moe dus gingen we shoppen rond 7 uur. Dit was uiteindelijk beter want het was minder druk. Ik heb veel kerstcadeautjes gekocht die dag. Alles is echt super goedkoop!

December:
De buitenlandse taal docent had aan Cho (exchange student uit Thailand), 2 jongens uit Thaiti/zwitserland en aan mij gevraagd om presentaties te doen voor alle taalklassen. Ik heb zo'n 12 presentaties gegeven over nederland, nederlands eten en heb ze zelfs een paar nederlandse woorden geleerd. Iedereen was erg enthousiast en geinteresseerd.
Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om te praten over Nederland haha.

Ik heb mijn eerste gingerbread house gemaakt samen met Angie, Angel en Taylor. Hij was eigenlijk best wel goed gelukt!

Op 5 december hebben we ook hier sinterklaas gevierd. Ik had kruidnootjes gebakken, iedereen had hun schoen gezet voor de openhaard en ze hebben allemaal "sinterklaas kapoentje" gezongen hahah.

We gingen de kerstboom uitzoeken. Dat was nogal een discussie hahah. Dawn wilde een kleine dikke, maar Raychel en ik wilde een grote. Uiteindelijk hadden wij wel onze zin gekregen haha. We hadden heel het huis versierd en de boom, nu ziet het er zo gezellig en knus uit.

We hadden midden december winter concert voor dans. Het koor, de band en het orkest traden ook op. Dit was echt een hele leuke avond!

Op de dag van kerstavond deden we cadeautjes bij grandma & grandpa, Ik heb eindelijk mijn puppy! Hahaha

Op kerstavond gingen we met Michael, Dawn, Raychel, Daniel & Gommy, Angie en haar 2 zoons naar de lights. Dit zijn allemaal kerstmis lichtjes in een park waar je doorheen rijdt. Het was zo mooi!


Op kerstochtend maakte Michael ons om 6 uur wakker om de cadeautjes uit te pakken haha. Jeetje wat waren er veel cadeautjes! Daarna gingen we naar church en toen we terugkwamen gingen we ons omkleden om cadeautjes te doen bij Gommy.
Ik dacht dat we veel cadeautjes hadden bij michael & dawn. Maar wow Gommy had de hele woonkamer vol met cadeaus.

Ook ben ik weer naar bushgardens geweest. Deze weken hadden ze “christmas town” ze hadden alles versierd voor kerst!

Op oudjaarsdag ging ik met vriendinnen schaatsen, dat was echt een tijd geleden voor mij maar het ging best wel goed! We deden niet echt iets bijzonders voor new years eve. We hebben gekeken naar de optredens in New York.

Nu is het 2017, dat is zo raar, ik ben hier nu bijna 5 maanden en iedereen zegt dat de volgende maanden heel snel zullen gaan.

Vergeet je niet aan te melden voor de mailingslijst om op de hoogte te blijven!

Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad! En ik wens iedereen een heel goed, gezond en een gelukkig nieuwjaar!

Adieuu xx

Reacties

Reacties

Ernst

Wat geweldig al die belevenissen. Allemaal leuke dingen. Een leuk verhaal, mooie foto's ook.
Blijf er vooral van genieten.

Yvonne

Ja ja weer een hoop belevenissen. Je geniet nog steeds, maar werkt ook hard voor school. Al schrijf je daar niets over op. Weet je nog de hele week presentaties geven over Nederland? ;)
Nu weer genieten van de komende maanden. Xxjes

opa en oma

wat jij allemaal meemaakt geweldig geniet van de familie van school en van al die vrienden en vriendinnen.

Leuke foto's tot de vlg blog xxxjes van ons

Sharon

Erg leuk Lean allemaal, ik ben echt super trots op je hoe je dit allemaal doet! Je bent een kanjer ????

Lean

Ik heb het veranderd :) @ Yvonne
xx

Willy, John en Lisa

Wat een hoop leuke belevenissen allemaal. Kan mij voorstellen dat de tijd vliegt.

Geniet er nog maar flink van en we zijn benieuwd naar je volgende verhaal!

Groetjes van ons

Ton (de buurman)

Allereerst de beste wensen voor 2017 Lean. Wat maak jij een boel mee daar in de states . Ik merk wel dat jij het heel erg naar je zin hebt .
Houd dit vol en laat on s genieten van je belevenissen
Groetjes van ons

Willy (van Zee)

Allereerst voor jou de beste wensen voor 2017. Op de avond van oud & nieuw heb ik dat wel gezegd, maar was het eigenlijk nog te vroeg; bij jou was het nog geen 24 uur.
Leuk om te lezen over al je belevenissen en de foto’s te zien.
Geniet ervan en succes met al je opdrachten.

Groetjes van ons allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active