Geslaagd!

Heyheyy,

Even een paar kleine updates.

Zoals in mijn vorige blog stond ging ik 27 mei naar Spanje met vrienden.
Het was echt heerlijk! Genoeg zon, zee en strand ;)
We kwamen vrijdagnacht aan op schiphol om 1 uur.
De volgende dag moest ik gelijk vroeg op voor de voorbereidingsdagvan Travel Activein Hilversum. Veel herhaling van dingen, maar ook veel nieuwe dingen geleerd. Was weer super gezellig om alle Amerika-studenten weer te zien, dit jaar zijn het er 75!

Woensdag 15 juni ging ik naar Adele! Het was echt fantastisch. Ze klinkt zo mooi live, misschien nog wel mooier dan op de cd's.

En toen was het moment van de waarheid aangebroken; De uitslag van mijn examens.
Donderdag 16 juni om 11 uur begon het, een uur lang hopen dat je niet wordt gebeld. Na 60 lange minuten, wist ik dat ik geslaagd was. Nu kon mijn Amerika-avontuur echt beginnen!
Donderdagavond heb ik dit natuurlijk gelijk gevierd met mijn vrienden.

Vanavond (25 juni) heb ik mijn geslaagd-, afscheids-, verjaardagsfeest voor mijn familie.
9 juli geef ik een feest samen met Michelle (die ook naar Amerika gaat) voor onze vrienden.

Oja, een visum. Donderdag 30 juni moet ik naar Amsterdam om een visum te regelen.

Nu komt het toch wel steeds dichterbij.
Woensdag 17 augustus vlieg ik naar Amerika! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.
Straks zit ik gewoon 11 maanden in Portsmouth, bij een geweldig gezin!

Als ik straks daadwerkelijk in Amerika zit kan je foto's etc. vinden op mijn Facebook en Instagram.
Insta: lmh.st
Facebook: Lean Schotting
Vergeet jeook niet op te geven bij de mailingslijst!
En een kijkje te nemen bij de blogs van andere studenten!


Adieuu

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active